ہائیکو ہیپی شاپنگ کارنیول: ہائیکو میں بین الاقوامی استعمال کے لئے ایک سرکردہ آئی پی

Haikou Happy Shopping Carnival

ہائیکو ہیپی شاپنگ کارنیول

ہائیکو،چین، 11 ستمبر 2019 / پی آر نیوز وائر/ — چین کے جنوبی صوبہ ہینان کا دارالحکومت شہر ہائیکو ستمبر سے نومبر تک ہائیکو ہیپی شاپنگ کارنیول کے باعث مصروف کاروباری سرگرمیوں کا مشاہدہ کرے گا اور 2019 میں کارنیوال کی میزبانی Haikou Municipal Bureau of Commerce (ہائیکو میونسپل بیورو آف کامرس) کی جانب سے کی جائے گی جس میں “بحری + فیشن + ای کامرس + کنزمپشن” کی سرگرمیاں شامل ہوں گی جبکہ اس کے ذریعہ سے عمدہ تجربات ، زندگی سے لطف اندوز ہونے اور عالمی خریداری سے متعلق بین الاقوامی تصورات کو متعارف کرانے کی کوشش کی جائے گی اور خاص طور پر ڈیوٹی فری / آن لائن شاپنگ ، گرین کنزمپشن، خصوصی رعایتیں ، خصوصی طرز پکوان اور ان سے متعلق کاروباری سرگرمیوں کو بڑھاوا دیں گے۔

Haikou Happy Shopping Carnival

ہائیکو ہیپی شاپنگ کارنیول

ایک فیشن ایبل شاپنگ کی جگہ کے حیثیت سے ہائیکو کی برانڈنگ کو فروغ دینے کے لئے پروگرامز منعقد کیے جائیں گے جن میں فرسٹ ہینان کراس- چیانگ ژو اسٹریٹ کینوئنگ چیلنج ، بین الاقوامی کاسمیٹک اسکیلز شو، بین الاقوامی کھانوں کا میلہ اور نائٹ انٹرٹینمنٹ کی سرگرمیاں ​​شامل ہوں گی۔ اس کے علاوہ بڑے پیمانے پر 12 نمائشیں منعقد ہوں گی جس میں 2019 چوتھی ہینان نیو انرجی کارز اور بجلی سے چلنے والی گاڑیوں کی نمائش بھی شامل ہو گی۔ مزید برآں کیٹرنگ، رہائش، سفر، تفریح ​​اور خریداری کی خدمات کو پورا کرنے کے لئے ہائیکو میں بڑے تجارتی کمپلیکس اور کاروباری سڑکیں کارنیول میں شامل ہوں گے۔

بیلٹ اینڈ روڈ انیشیٹو کے تحت ہمسایہ ممالک اور علاقوں میں ٹارگٹ مارکیٹوں کا مقصد رکھتے ہوئے ہائیکو ہیپی شاپنگ کارنیول بین الاقوامی مارکیٹ میں ہائیکو کی ساکھ اور مرئیت کو فروغ دینے کے لیے ایک اہم برانڈ ہے۔ کارنیول کاروبار، سیاحت اور ثقافتی ترقی کو مربوط کرکے کنزمپشن اپ گریڈنگ کی تحقیق کرے گا اور ایک بین الاقوامی سیاحتی کنزمپشن کے مرکز کے بطور ہینان کی ترقی میں معاون ثابت ہوگا۔

تصویر-  https://photos.prnasia.com/prnh/20190911/2575360-1-a
تصویر- https://photos.prnasia.com/prnh/20190911/2575360-1-b