‫مشترکہ چینی روٹس کو اجاگر کرنے کے لیے ہانگ کانگ میں ہوانگڈی کے مقبرے پر ثقافتی نمائش کا انعقاد

Press Releases Urdu

ہانگ کانگ، 03 جولائی2024/ زنہوا۔ ایشیا نیٹ/۔۔ ہانگ کانگ کی مادرِوطن میں واپسی کی 27 ویں سالگرہ کے موقع پر 29 جون کو ہانگ کانگ کے وکٹوریہ پارک میں ایک افتتاحی تقریب کا انعقاد کیا گیا ، جس میں ہانگ کانگ جشن ایسوسی ایشن کے زیر اہتمام جشن کی سرگرمیوں کا ایک سلسلہ شروع کیا گیا ۔

ہوانگڈی کے مقبرے کی ثقافت سے متعلق نمائش نے ہانگ کانگ کے شہریوں کی ایک بڑی تعداد کو اپنی جانب راغب کیا ہے، جو انہیں شمال مغربی چین کے شانسی صوبے کی ایک جھلک پیش کرتا ہے ، جہاں مقبرہ واقع ہے ، اور انہیں بہترین روایتی چینی ثقافت کی دلکشی کو محسوس کرنے کے قابل بناتا ہے ۔ ہوانگڈی مقبرہ ثقافتی پارک کی انتظامی کمیٹی اور ہوانگلنگ کاؤنٹی کی حکومت نے 30 جون کو ہانگ کانگ کے گرینڈ سینٹر میں ثقافتی پروموشن تقریب کا اہتمام کیا ۔

ہوانگڈی ، جسے زرد شہنشاہ کے نام سے بھی جانا جاتا ہے ، نے چینی قوم کی عظیم الشان تہذیب کی بنیاد رکھی اور اس کے ابتدائی اصول وضع کیے۔۔ انہیں چینی ثقافت کا بانی تصور کیا جاتا ہے ۔ “تاریخ کا عظیم ریکارڈ” کے مطابق، ہوانگڈی کی وفات کے بعد، انہیں قیاوشان پہاڑ میں دفن کیا گیا۔ ہوانگڈی کا مزار قیاوشان پہاڑ کی چوٹی پر واقع ہے جو صوبہ شانشی کے ضلع ہوانگلنگ میں ہے۔۔

ہوانگڈی کا مقبرہ چینی تہذیب کی ایک روحانی علامت ہے ، جس کا اندرون و بیرون ملک چینی احترام کرتے ہیں ۔ یہ جگہ دنیا بھر میں چینی مہاجرین کے لیے ایک مقدس مقام کی حیثیت رکھتی ہے، جہاں وہ اپنی جڑوں سے جڑنے اور اپنے آباواجداد کو خراج عقیدت پیش کرنے کے لیے آتے ہیں۔

ثقافتی نمائش 200 مربع میٹر سے زیادہ کے رقبے پر محیط ہے ۔ یہ نمائش ہوانگڈی کے موضوع اور اس کے مقبرے کے ارد گرد کی ثقافت پر مرکوز ہے ۔ یہ نمائش مختلف حصوں پر مشتمل ہے، جن میں تصاویر اور متن کے ساتھ موضوعاتی ڈسپلے، کتبے اور سنگی نقش و نگار کی نمائش، اور سیاہ مٹی کے برتنوں کے فن پاروں کی نمائش شامل ہیں۔

نمائش کا مقصد ہوانگڈی کی قابل ذکر کامیابیوں کو متعارف کرانا ، مختلف ادوار میں ان کے لیے وقف تاریخی رسومات اور تقریبات کی نمائش کرنا اور چینی تہذیب کی وراثت کی کہانی سنانا ہے ۔ مزید برآں ، یہ ہوانگڈی کے مقبرے سے متعلق ثقافتی سیاحت کو فروغ دینے کی کوشش کرتا ہے ۔

نمائش میں ، ہوانگڈی کے مقبرے کے بہت سے قیمتی ثقافتی عناصر، جیسے زوانیوان ہال کی نقلیں ، ہوانگڈی کا مجسمہ، خود ہوانگڈی کے ذریعہ لگایا گیا سائپرس درخت، اور مقبرے میں موجود نوشتہ جات، وکٹوریہ پارک میں نظر آتے ہیں اس نمائش کا اصل مرکز ہوانڈدی کی ثقافت کو وراثت دینے اور چینی روٹس کی ثقافت کو زندہ رکھنے پر ہے۔ یہ نمائش شرکا کوتجربہ فراہم کرتی ہے کہ وہ چینی ثقافت اور اپنے ثقافتی ورثے کا پتہ لگائیں۔

نمائشی ہال میں مختلف قسم کے انٹرایکٹو تجربات بھی پیش کیے گئے ہیں ، جس سے زائرین کو برکت حاصل کرنے ، خاندانی ناموں کی ابتداء کا پتہ لگانے ، ہوانگڈی کے لگائے ہوئے سائپرس کے درخت پر خواہش مند تختیاں لٹکانے ، سیاہی ربرنگ اور اسٹام جمع کرنے جیسی سرگرمیوں میں حصہ لینے کا موقع ملتا ہے ۔

ہوانگلنگ کاؤنٹی کے خطاطی کے فنکاروں اور غیر محسوس ثقافتی ورثے کے وارثوں کو سائٹ پر خطاطی لکھنے اور روایتی ہوانگلنگ کاغذ کاٹنے اور dough کے پھولوں کے فن پارے بنانے کے لیے مدعو کیا جاتا ہے ، جس سے ہانگ کانگ کے شہریوں کو ذاتی طور پر گہری روایتی ثقافت کا تجربہ کرنے اور ثقافتی رشتہ داری کے احساس کو فروغ دینے کا موقع ملتا ہے ۔

چین کو مختلف تناظر میں پیش کرنے کے لیے، اس سال کی جشن مہم میں چین کے مختلف صوبوں اور شہروں کے ساتھ ساتھ متعلقہ تنظیموں اور کاروباری اداروں کی شرکت کو نمایاں کیا گیا ہے، جو چین کی جدید کاری کے خوبصورت وژن کی ایک وسیع نمائش پیش کرے گی اور جشن منائے گی ۔ مادر وطن میں واپسی کی خوشی ۔ یہ نمائش 2 جولائی تک چار دن تک چلے گی ۔

نمائشوں، غیر محسوس ثقافتی ورثے کے انٹرایکٹو تجربات اور ثقافتی فروغ کے ذریعے، اس تقریب میں ہوانگڈی کے گہرے ثقافتی ورثے اور شانسی صوبے کی شاندار شبیہہ کی نمائش کی گئی، جس کا مقصد ہانگ کانگ اور شانسی کے درمیان ثقافتی تبادلے اور سیاحت کی شراکت داری کو بڑھانا اور دونوں مقامات کے درمیان تعاون اور مواصلات کے دائرہ کار کو مزید وسعت دینا ہے ۔

ماخذ: ہوانگڈی مقبرہ ثقافتی پارک کی انتظامی کمیٹی